No news is good news..

Här går tvättmaskinen för fullt. 
måste ha rena kläder till hela familjen inför den ev sthlmresan imorrn. 
vågar inte hoppas att den ska bli av! 
men vi håller tummarna givetvis. 
vore så skönt för både alfred och mamma och pappa att få den gjord nu! 
vi har väntat på tok för länge nu! 
nu när alfred varit så förkyld sliter han lätt ut sonden eftersom han är där och gnor hela tiden. 
vi var inne flera dar i rad för att sätta om sonden. 
och det är ingen angenäm upplevelse för oss och speciellt inte Alfred som får kvälningar, skriker och knappt får luft av den stora ansträngningen. mammas hjärta blöder varje gång han måste utsättas för det där. 
därför är det av extra stor vikt att det blir av nu! 


Så här kommer det troligtvis se ut på Alfreds mage nästa vecka.


Den här helgen hade jag egentligen tänkt att åka till Motala och träffa Maria och Helene. 
hade ställt klockan på 08.45 för att hinna packa och komma iväg skapligt..
men jag kom fasen inte upp.. 
det gick så jäkla trögt! 
till slut kom jag upp vid halv 12 och då kändes det för sent och som ett alldeles för stort project att komma iväg. 
ja tänk va handikappad man blir av att va deprimerad. 
snart får det va slut på eländet! 
saknar mina tjejer i motala och ser fram emot en vin-och-snacka-skit-kväll! 
hade så himla kul sist på marias veranda :-) 
måste planera in en repris snart! 


Vilken kväll! och vilka tjejer! saknar er! <3


Man kommer till en punkt i livet då man inser vad som är viktigt här i livet.
Och de vänner som jag ff har kontakt med är dem som verkligen betyder nåt. 
man kanske inte hörs varje dag. men när man väl ses och hörs så är det som det alltid varit. 
Människor förändras, och även jag, och man utvecklas åt olika håll. 
ibland håller vänskapen, ibland inte. 
man mognar, lär känna sig själv och blir mer trygg i sig själv ju äldre man blir. 
Min självinsikt gör det lätt att sålla bort kritik som är mest till för att såra och göra mig ledsen men som det inte finns nån som helst sanning i. 
tänk vad alla dessa år hos kurator och psykolog kan göra! :-) 
visst är jag oxå skör i mellanåt.. speciellt när jag mår dåligt och är ledsen. 
men jag vet ff vem jag är. och ju äldre jag blir desto klokare lär jag bli! 
synd bara att pattarna ska åka ner en våning för varje år jag blir klokare ;-) 

2 underbara vänner sitter på varsitt ställe i detta avlånga land och mår dåligt. 
jag tänker på er ska ni veta och jag önskar jag kunde vara hos er! 
men jag finns för er på tele, msn eller fejjan när ni vill! <3 


Nej det får va allt för idag! 
Om jag inte uppdaterar på några dar är jag troligtvis i sthlm för alfreds operation.
annars kommer jag troligtvis beklaga mig i bloggen direkt. 
No news is good news :-) 


Auf wiedersehen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!!

Jag hoppas verkligen att ni kommer iväg till Stockholm imorgon!! Vi får verkligen se till o styra upp en vin-snackamassaskitkväll snart snart snart!! =)

Tänker på er!! Massa pussar o kramar

2011-01-09 @ 14:27:06
Postat av: Anonym

//Helene =)

2011-01-09 @ 14:27:54
Postat av: maria

Jag älskar dig gumman!!! <3

Så glad att du finns o att du e du!

Snart tar vi den där kvällen ;)



Mina tankar finns med er imorgon....



Mängder med kramar o pussar!

2011-01-09 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0