Knark är bajs!

Känner mig helt tom i inombords just nu.
Hur mycket man än anstränger sig går det inte att vara opåverkad av det som händer runtomkring. 
mitt fokus borde vara på att ta hand om barnen men istället har det gått till att gå omkring och va orolig och inte veta hur det ska bli och om han mår bra. 
Fruktansvärt förbaskat less på att gå och oroa mig för den herren och just nu förtjänar han inte ens min ängslan och tid. men vad gör man? man kan ju inte bara stänga av.. 
jag har distanserat mig så gott det går. men nånstans vill jag trots allt ha kontroll och VETA vart han befinner sig och bara veta att han han sitter inlåst nånstans där han inte kan skada sig själv (eller andra) nåt mer. 
jag fick just reda på att hans kompis dött.. endast 21 år gammal! 
tagit en överdos, troligtvis samma läkemedel som S tagit 2 veckor tidigare och hamnat på intensiven av. 
S kunde ha fått samma öde.. 
Att inte ens ens egna barn kan ge en kraften och motivationen att sluta med droger visar ju vilket beroende dem skapar. 
S har fått så himla många chanser nu att jag tvivlar på att han nånsin kommer ta sig ur det. 
men det får väl tiden utvisa. 
Nu sitter han åtminstone i tryggt förvar. Inlagd enligt LPT. 
Nog om dessa tråkigheter.. kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite. 





Knark är bajs! ok?!




Idag har vi varit på sjukan och haft matträning med Alfred. första målet gick jättebra och vi blev väldigt imponerade allihop! :-) andra målet gick sämre. Alfred var trött och grinig och ville inte alls samarbeta.
men imorrn tar vi nya tag igen! :-) 
var även en sväng till BVC och alfred fick 2 vaccinationer. 
trots allt elände runt omkring mår jag faktiskt ok. 
det kunde va värre men det kunde oxå va bättre. 
så jag fortsätter streta på mot min strävan att få bli frisk! 

Nu ska min trotsiga 2,5 åring få kvällsmat. (Ja, andra oxå förstås) 
så det får bli allt för idag! 

Auf wiedersehen..



Kommentarer
Postat av: Agneta

jag håller på dej Johanna, kram Agneta

2011-01-25 @ 19:23:46
Postat av: Johanna Cederborg

tack Agge!

2011-01-25 @ 21:10:42
URL: http://circuscederborg.blogg.se/
Postat av: fia

En till som mat tränar , vi gör det hemma vi med oxh i skolan och på korttis hm ja över allt .

Gillar inte heller detta med knark så jag håller med dig om att det är bajs .

Må så gott.

2011-01-26 @ 14:08:17
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: maria

<3

2011-01-26 @ 17:16:32
Postat av: Jessica&Nova

Alltid lika trevligt att läsa din blogg=) Och just detta inlägget stämmer ju för jävla bra.

2011-01-26 @ 20:26:48
Postat av: Johanna Cederborg

kul att du läser jessica :-)

tack ska ni ha!

2011-01-26 @ 21:23:45
URL: http://circuscederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0