köpa spindel..

Det ser inte ljust ut..
Alfred vaknade med kramper och 39 graders feber idag. 
har varit en sväng på sjukan och tagit prover och CRP var bra, under 8. 
men denna näsa! hans snorande verkar aldrig ta slut! 
nu är det bara en vecka kvar tills stockholmsresan och jag är tveksam till om han kommer va bra tills dess. 
alltid ska de vara nåt! aaaghhh! 
Nu kära läsare håller vi tummar och tår för att allt kommer gå vägen och att operationen kommer bli av! :-) 

annars stretar vi på som vanligt. 
en dag i sänder. 
är förbaskat jävla less på att må dåligt och jag önskar jag bara kunde rycka upp mig..
men det är omöjligt! 
men det går.. det är uthärdligt.
men livet ska väl vara mer än uthärdligt? 

på sjukan idag skulle vi svänga förbi apoteket innan vi skulle packa in oss i bilen och bege oss hemåt. 
när vi kommer fram i stora entrén ser august självklart kaféterian och vill inte alls åka hem utan fika. 
förklarar för august att vi ska åka hem och äta istället.. 
men august vägrar acceptera ett nej och ställer sig framför vagnen och motar den så att jag inte kan köra framåt :-P stark vilja är bara förnamnet! haha 
kunde inte låta bli att garva ät Gosefisen och så blev de såklart en liten fika..
alfred somnade så snällt i vagnen så vi kunde njuta av en fika i godan ro. 

det har blivit ett jäkla tjat om spindlar här hemma och august vill hela tiden stå i fönstret och titta på spindlarna. 
men det finns ju inga spindlar så här års ute. 
idag tyckte han vi skulle köpa en spindel.. 
nej tack.. det räcker med dem vi har under sommarhalvåret. 




Spindel till salu?



Jahaaaaaaaa.. 
nu har alfred slitit ut sonden igen! aaagghhh!
ja nu jävlar måste operationen bli av nästa vecka för det här pallar vi inte med länge till! 
ska be till Gud, allah, buddha och varenda gud jag kan komma på för att den här operationen ska bli av! 
tummarna ska jag tamefan tejpa fast i handflatorna. 
nu måste jag ringa dagavdelningen igen.. 

Auf wiedersehen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0