matträning..

hemma efter en dag på sjukan.
kör stenhårt med matträningen nu så mitt älskade monster ska lära sig äta igen. 
Det går faktiskt väldigt bra även om han ff inte fattar kopplingen mellan hunger och mat. 
men snart trillar väl poletten ner förhoppningsvis. :-)

Har lagt kyckling på tining för idag ska vi käka wok. 
hoppas jag lyckas bättre med matlagningen idag än vad jag gjorde sist :-P 
men man kan ju inte alltid lyckas i köket! haha 

Fick tid för telefontid meden av Alfreds läkare nästa vecka. 
Fick reda på idag att handlar om provsvarer för genproverna dem tog i höstas! 
nu blir jag så där ivrig igen! 
det är ju så spännande! 
nu får tiden gå fort! 

har kännt mig lite piggare idag. 
Hoppas det håller i sig och att det betyder att medicinen ger effekt. 
svårt att bl frisk med så mycket omkring sig. 
men nu när S flyttar till behandlingshemmet idag borde man kunna slappna av mer. 
känner en antydan till magkatarr men jag hoppas det är hunger som spökar bara. 

På fredag ska jag och Frida åka till syrran på salongen och göra och snygga igen. 
börjar få världens utväxt så det är verkligen dags! 
känner för att testa nåt nytt men jag är rätt begränsad med mitt barr! 
tjockt och lockigt.. 
men har ni några idéer om vad jag skulle kunna passa i så hojta till! 
jag är öppen för nåt nytt! :-) 
funderar även på att pierca örat igen, om jag vågar vill säga.. 
sist gick det ju inte så bra då hela skiten blev inflammerat och örhänget var på väg in i örat. 
men då var det ju rötmånad oxå och kanske inte den bästa tiden på året att göra en sån sak. 
men vi får se om jag törs igen. återstår att se! :-) 

Avslutar dagens uppdatering med ett jättestort grattis till Fia och Erik som väntar knodd i sommar!! 
Ni är otroligt modiga som trots all ovisshet vågar genomföra graviditeten! 
Jättegrattis till er! det där kommer ni fixa!! :-) 

Auf wiedersehen..



Kommentarer
Postat av: fia

ja hoppas verkligen att du tar dig tiden att juta när du ska piffa till dig , för det är du värd . Va kul att dte går frammåt med matträningen och att det är svårt behöver man inte va einstain för att fatta .

ska hålla tummarna för er .

kram .

2011-02-04 @ 13:38:33
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0