BACK OFF!

Okej
ni som inte vill höra massa gnäll kan sluta läsa nu..
för det kommer bli en hel del av det idag! 
förövrigt är jag på hugget idag så har du inget snällt att säga så säg ingenting alls.. 

hemsk natt..
vaknat flera ggr.
sovit skit. 
vaknade med tårar i ögonen och dem gick inte att hålla tillbaka.
men allt morgonbestyr löste sig och nu sitter jag äntligen här själv i godan ro och kan göra va faan jag vill! 
finns så mycket underbara människor därute! 
För att inte tala om hur underbara alla sköterskor är på barn-LAH! 
vilken räddning jag fick av syster-Marie idag! TACK!

Har precis pillat i mig lite frukost så nu kom tröttheten som ett tjockt jäkla duntäcke och la sig över mig.
blir att slumra lite på soffan medan jag har chansen. 

På torsdag ska jag äntligen få komma till psyk! 
inte en dag för tidigt! 
snarare ett år för sent! 
trodde jag skulle kunna bita ihop tills dess men det har jag inte lyckats med.
det kommer krypandes mer och mer ju närmre den dagen jag kommer. 
då MÅSTE jag bli sjukskriven helt igen annars vet jag inte vad jag tar mig till! 
det går verkligen inte längre.. 
måste lösa allt med förskola och det med.. 
orkar inte ens tänka på allt! 
är så förbaskat jävla less på att må så här och det värsta av allt är jag inte kan göra ett skit åt saken! 
jag äter min medicin och tvingas ta tag i saker och komma upp ur sängen varje dag så jag har ingen chans att gräva ner mig. 
kommer ut och rör lite på mig när jag lämnar Alfred på Skeden men det ger mig inte ett skit just nu. 
Önskar inget hellre än att bara få va frisk! 

Men jag är otroligt tacksam för alla fina människor jag har omkring mig och ni ska veta ALLIHOPA att jag verkligen uppskattar allt ni gör för mig och min familj! är så otroligt tacksam! 



Älskade familj!




Nu blir det soffan och ta igen lite sömn innan herrarna kommer hem igen.. 
Ta hand om er! 

Auf wiedersehen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Kram till dej!

2011-04-12 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0