Ingen rolig läsning..

okej..
jag har fått anonyma klagomål på att jag är för dålig på att uppdatera :-D 
JAG VET! 
ska ge mig på ett inlägg igen.. 

Det är så mycket just nu att jag snart faller samma känner jag. 
mamsen ramlade och slog sig rejält i måndags :-( 
blev en tripp till Motala för att se till att mamsen mådde bra och se till att katterna hade nånstans att ta vägen. 
Mamma mår bättre men har en bruten näsa och en bruten fot. 
till saken hör att hon nyss opererade den ANDRA foten så nu kan hon inte stödja på nån utav dem! 
men det gick bra trots allt. kunde gått mycket illa! 

Min lilleskrutt Alfred har högt natrium så det har blivit en del läkarbesök den här veckan. 
Han får mer kramper plus att han blir förstoppad när han är lite undervätskad så det blir bara en ond cirkel av allt. 
Och det är inte lätt att pytsa på mer vätska när han kräks stup i kvarten. 
Ja visst gnäller jag? det skulle du med göra i samma situation.. 
jag är förbaskat less just nu. 

Men jag är iaf glad att jag äntligen fått komma till psyk! 
ett år efter jag blivit sjuk.. 
Ja, så fungerar psykvården i Sverige idag. 
Bara för att man inte är galen och vill ta livet av sig så får man nöja sig med vårdcentralen. 
jag klagar inte på vårdcentralen.
dem har verkligen gjort allt för att hjälpa mig! 
och psyk måste självklart prioritera dem som faktiskt är självmordsbenägna annars vore det väl konstigt. 
Men ja.. alla borde få den hjälp dem behöver anser jag. 

Just nu går jag på sparlåga och bara väntar på att jag ska falla samman. 
har näsan över vattenytan och håller mig flytande ett tag till. 
Känner mig aldrig riktigt utvilad och varje dag är en kamp känns de som. 
Och det är så fruktansvärt svårt att ta tag i saker.. 
varje morgon tar jättelång tid innan jag fått alla bestyr med alfred klara. 
blir sittandes.. stirrandes rakt ut. 
kan bara inte koncentrera mig och fokusera på det jag ska göra! 
vill bara ha mer ork, lust och kraft! 

Borde försöka ge mig ner till stan och handla skor till August. 
men jag orkar inte.. får ta det en annan dag. 

Gud vilket tråkigt inlägg.. 
men vi håller tummarna för att det blir lite goda nyheter att skriva om snart :-) 

tack för att ni läser! 

Auf wiedersehen..

Kommentarer
Postat av: maria

<3 ...tänk om det gick o föra över lite lycka o energi t dej gumman... då skulle jag vara först med o göra det!

2011-04-07 @ 14:59:44
Postat av: tant Sara

=(

2011-04-07 @ 17:05:40
Postat av: Malin

Säg till om jag kan göra nåt för dig gumman, jag kommer och hjälper dig! <3

2011-04-08 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0