Oprah and the ghosts.

Ojoj..
den här helgen har bara rullat på!
har inte haft tid att blogga nånting.
haft en riktig superhelg!
3-kamp med familjen nilsson och 3-rättersmiddag hos frida och micke idag :-)
syster-yster åkte enda från bbg för att passa lille alfred medan resten av familjen var ute och roade sig.
hon passade även på att snygga till oss allihopa med saxarna :-)
det uppskattades!!
så nu har jag klippt av mig håret igen..
det är fint med långt hår men jag har inte riktigt tid att sköta det nu när nån (alfred) kräver så mycket.
men jag blev supernöjd med min frisyr!
och så skönt det är! 

har varit så fruktansvärt trött i helgen. varit tvungen att lägga mig och vila båda dagarna.
skulle kunna sova hur mycket som helst!!
tror jag har nåt virus i kroppen som spökar.
eller så är det väl medicinen som lurar.
håller på att trappa ner anti-deppen till hälften och det känns.
lite smått labil i mellanåt och dem där hemska mardrömmarna som kommer när jag precis börjat med ny medicin.
usch!
vaknade upp med hjärtklappning och dödsångest.
krille fick ligga och hålla om mig så att jag kunde somna om igen.
jag som aldrig klarar av att sova tätt.
minns inte exakt vad det var jag drömde men oprah winfrey och spöken var med iaf.
undra vilken utav jag blev mest rädd för? :-P




Vem är mest skräckinjagande?




hade tänkt sätta mig och spela lite sims men nu ser jag att klockan redan är 22.00.
får se om jag orkar!
men jag tackar familjen nilsson för en trevlig lördag
och familjen ålund/olovsson för en supertrevlig och smaskig middag! TACK!



Auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2010-10-31 @ 22:19:18
Postat av: thess

jag läser din blogg varje dag och du skriver jätte bra. gillar att läsa den. du är stark.

2010-11-01 @ 06:19:32
URL: http://sessandolly.blogg.se/
Postat av: Agneta

Tack själv Johanna,

2010-11-01 @ 08:49:12
Postat av: Johanna

tack ska ni ha! :-)

2010-11-01 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0