Tack snälla morfar!

så har den här dagen oxå gått.
varit på sjukhuset som vanligt och sen haft veckans stärkande samtal hos kuratorn.
helt underbar kurator! synd att hon ska sluta!! :-(
mycket snack om medicin idag..
hon vill hjälpa mig hitta en medicin som funkar.
det är ju inte meningen att jag ska behöva bli sjuk varje år.
vad är det för livskvalité?
sen ska jag även få träffa resursteamet så småningom för att få hjälp att komma ut i arbetslivet igen och utvärdera hur min arbetsförmåga och stressnivå ser ut.
känns superbra! äntligen kan man få rätt hjälp!
känns ju skitläskigt att kasta sig ut på arbetsmarknaden igen när jag inte har en aning om min kapacitet.



Snällaste morfar sponsrade oss med en ny bilbarnstol till Alfred :-)
vi är enormt tacksamma! TACK!
det är inte så lätt att få ihop ekonomin just nu och ansträngt är bara förnamnet!
som grädde på moset fick ett brev från försäkringskassan att dem betalat ut dubbel föräldrapenning och att vi måste betala tillbaka 2000:- kronor. jippi!
det är inte första gången dem tabbar sig och en annan får lida för det.
rätt ska va rätt men man litar ju på att dem har koll på hur mycket dem betalat ut.
en annan kan ju inte sitta och kontrollera hela tiden. men men.. nog om det!
så här ser iaf alfreds nya stol ut :-)



han sitter som en kung i den här :-) fast hans var nog svart..




Nej, nu tror jag att jag avrundar.
kanske inte så intressant läsning idag men en uppdatering iaf :-)

auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Så skönt för dej Johanna att du träffat rätt person att prata med, men som vanligt så slutar dom ,inget ovanligt, snygg stol du,,, Kram

2010-10-28 @ 22:35:22
Postat av: Lotta

Det behövde verkligen Alfred en ny stol! Vad skönt för dig att du har fått igång någon slags hjälp att komma vidare. Det är fullt förståeligt att du känner rädsla, för det vem skulle inte göra det! Men du fixar det! Det är bara och tag ett steg i taget. Kram på er allihopa Från Svärmor,Mamma och Farmor.

2010-10-29 @ 09:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0