things are happening..

ojoj vad det händer grejer!
idag fick vi veta att vi ska få träffa en genetiker (?) om 2 veckor och kolla upp hur genetiken ser ut hos oss och framför allt hos krille. ska bli jättespännande! tänk om det är nån mutation av släktens genetiska defekt..
hoppas tiden går fort nu! jag är ivrig!
nästa vecka ska vi även få träffa en logoped som ska vara med när Alfred äter.
även en tid hos sjukgymnasten är inplanerad nästa vecka. mycket på gång! 
men det gillar jag! hoppas bara att nån av hjälpmedlen har kommit då.. 


eftersom jag känt mig mycket piggare och gladare sista tiden ska krille börja jobba 50% nästa vecka :-)
ska bli så skönt att äntligen få lite vanlig vardag! och det behövs ju inte åka in för att matträna när jag kan koncentrera mig på bara alfred och hans mat här hemma :-) då räcker det att LAH kommer hem till oss ibland och tar prover! mycket skönt! det ser vi fram emot! 

idag är speldjävulen framme igen.
älskar spel! skulle kunna spendera hela eftermiddan och kvällen framför sims 3.
men det går ju inte.. fast jag vill! 







nej jag får avrunda här.
på återseende gott folk!
adios!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt! Det rullar!

2010-10-26 @ 18:27:34
Postat av: Johanna

ja jätteskönt! :-) hoppas allt är bra med dig oxå! kram

2010-10-26 @ 18:32:10
Postat av: Karina

oj oj oj vad det ska bli spännande med gentekniken !!!!

2010-10-26 @ 21:00:57
Postat av: Lotta

Vad skönt Johanna att du känner dig bättre...Ett steg i rätt riktning, bara och blicka framåt nu.

2010-10-26 @ 22:19:59
Postat av: Johanna

ja visst är det spännande, karina! :-)

jaa nu ska allting bara bli bättre.. bara vi får "vanligt" vardag igen så kommer nog allt flyta på :-)

2010-10-27 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0