halv åtta hos mig..

"God morgon" höll jag på att starta inlägget med men jag menar givetvis god middag.
blev en sen kväll igår efter "halv åtta hos mig.." som vi igår var värdar för.
riktigt trevligt! och maten blev lyckad :-) hoppas jag!
alltid lika trevligt att umgås med familjen nilsson!
är så otroligt glad att jag blivit en del av den här familjen för ni är så otroligt varma och härliga!
ni har nånting som inte alla familjer har och nånting ni verkligen inte ska ta för givet!
SAMMANHÅLLNING.
det finns ingen jag inte tycker om och jag känner mig alltid välkommen :-)
så ska de vara i en riktig familj!
så hörrni.. ni kan sträcka på er allihopa och va stolta över er själva. ni är underbara människor!


jag hoppas sällskapet uppskattade maten igår. om inte annat så gjorde åtminstone jag det ;-)
inte varje dag man käkar 3-rätters som dessutom råkar vara ens favoriträtter.



förrätten- lax-rullar med örtkräm och hjortronvinägrette. efterrätten- vit chokladmousse med cumqvats och hallonsås.
Vem var det som ville ha receptet? hojta! :-)



Idag fick jag en stark känsla av att det snart bär av till sthlm.
Remissen till Astrid Lingrens är skickad och så småningom blir det OP för lille Alfred.
det är ju egentligen inget stort ingrepp men ändå blir man orolig.
en operation är ju trots allt en operation.
Alfred min goaste alfred bjöd på världens leende när jag var uppe och väckte honom förut!
blir varm i hela kroppen när han ler!
kärleken till ens barn är den största kärleken av dem alla och nånting bara en förälder kan förstå!
jag undrar vad jag levde för innan jag fick barn? för just nu kan jag inte komma på nånting som är i närheten av så värdefullt som ens barn. men det menar jag självklart inte att ett liv utan barn är värdelöst.
kan bara inte komma på vad jag levde för innan. men eftersom jag ff lever måste det innebära att jag trivdes rätt bra endå :-)


tack my för alla värmande ord igår! hoppas du känner dig lite gladare idag.
jag finns här för dig om du behöver prata eller bara vill ha sällskap :-)
du är ALLTID välkommen hit! glöm inte det!

Nu har vi tömt hjärnan för idag! 
på återseende gott folk!
adios

Kommentarer
Postat av: Karina

klart du är och kommer alltid vara välkommen i våran familj, och jag blev så rörd när du pratat så gott om oss, vi tycker lika mycket om dej och dina kära, och på allt så var maten jätte god, helst förrätten (jag älskar lax) Kram Karina

2010-10-24 @ 17:57:59
Postat av: Johanna

tack söta du! va roligt att höra :-)

och vilken tur att maten smakade bra! ser fram emot eran middag med! kram

2010-10-24 @ 18:20:04
Postat av: Maria

Glad jag blir när jag hör att det ärdin favorit mat! =) Visste faktiskt inte det.. Roligt att det är jag som står för din favvo rätt då!

Sorry att jag inte kunde hjälpa dig med recept till det. men jag har ju helt enkelt inte något recept på menyn. Kör på känsla och smak. Men verkar ju som att det gick bra med det recept du hittade på nätet?!

2010-10-25 @ 01:04:52
Postat av: Agneta

Tack själv Johanna, ni gjorde ett kanon jobb, det är så roligt att du känner dej hemma hos oss, vi vill gärna att alla ska trivas,familjen ska alltid finnas till hands när den behövs som mest,kram till hela din familj

2010-10-25 @ 21:38:30
Postat av: Agneta

Tack själv Johanna, det var en superb middag, ni gjorde en kanon kväll. Det är roligt att höra att du trivs i våran familj, vi försöker göra så att alla ska känna sig välkommna, det är ju det familjen ska stå för,att finnas till hands när det behövs,, kram till hela din familj

2010-10-25 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0