Vuxenpoäng?

uschaaaaaaaan vilken jävla morgon!
jag är så trött så jag tjuter snart!
men jag borde inte va så här trött när jag sovit ordentligt UTAN att vakna på natten för en gångs skull.
snart kommer svärmor och då ska allting börja förberedas inför helgen! :-)
ser jag fram emot!
men jag är helt slut! och krille med! hur ska de här gå?! :-S
alfred har skrikit non-stop hela morgonen.. gaaah!
funderar på om det är den där jäkla framtanden som ska fram nu..
sånna här dagar önskar jag att jag drack kaffe.
men jag tycker verkligen inte om kaffe!
har försökt några ggr men det går verkligen inte..
hoppas att svärmor piggar upp oss med sin närvaro istället :-)
det är nog en nyttigare energikick ;-)
Vuxenpoäng?



Hade en hemsk dröm i natt.
alla mina kompisar övergav mig!
det började med att vi skulle iväg på en fest i söderköping hela bunten
men jenny tyckte inte att jag var lika avslappnad och trevlig mot henne så hon var förbannad.
sen tog alla kompisar hennes parti och till slut vandrade jag omkring i motala centrum för mig själv och försökte komma med bussen hema till morsan.
men av nån anledning hamnade jag alltid i stan igen eller om jag klev av för tidigt så jag fortsatte vandra omkring alldeles ensam i stan..
men jag funderar seriöst på att verkligen försöka lära mig dricka kaffe för sånna här dagar är hemska!
inte för att kaffe skulle va själva lösningen på problemet men jag tror jag skulle kunna hantera kaoset något bättre iaf :-P och tänk alla vuxenpoäng ska skulle få!
är ju inte fullfjädrad vuxen än men på god väg :-P
ica-kort, barn, radhus och kombi. bara körkortet och kaffet som saknas! :-P
hur många vuxenpoäng har du?


en vän uppe i kiruna visade just en bild på sitt vackra vinterland och jag tänkte jag skulle kontra hennes bild med en bild på årets första snö här i norrköping. men den han smälta bort innan kameran åkte fram! haha
men jag blev faktiskt lite avundsjuk på hennes vackra vinterland för det är ju ganska mysigt med snö trots allt!
men idag får vi njuta av strålande solsken och blå himmel istället.. inte helt fel det heller.
nä usch.. bara massa jäkla babbel idag.
tror jag avrundar här!
på återseende gott folk!
adios!

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte många vuxenpoäng här inte...

Kaffe? Nej!

Kombi? Nej!

Hus? Ja!

ICA-kort? Ja!

Kids? Nej!

Körkort? Ja!



Kram kram

2010-10-24 @ 16:13:36
Postat av: Maria

Kaffe:ja

Kombi: köpt sprillans ny halvkombi som hunnit bli gammal?! ;)

Hus: haft o sålt?!:P

Ica kort:ja

Kids: inte ån..:P

Körkort: ja, och jag får köra volvo för fort på arbetstid..:D

Studieskulder:ja..



Och Johanna, kommer aldrig överge dig.. =)

2010-10-25 @ 01:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0