impregnerad!

så har en dag på sjukan passerat igen.
men vi tog oss en rejäl sovmorgon imorse.
slarviga föräldrar som inte kommer upp när klockan ringer.
men det gick ju bra ändå.
alfred imponerade rejält på både mig och sköterskan idag när han var riktigt koncentrerad för en gångs skull på matträningen! han åt! utan att protestera, ja iaf till en början. sen ledsnade han efter en stund men det är ju inget konstigt.


Än så länge har vi inte fått nåt svar på remissen till sthlm men 2-4 veckor brukar det tydligen ta så snart ska det nog bli av! min känsla säger att det nog kommer börja hända grejer nästa vecka. men det får vi väl se.
redan i somras fick jag känslan av att det skulle bli sthlm nån gång i höst. men då visste jag inte att det skulle röra sig om en sån här operation. hade bara en känsla av att det inte var över. att det skulle bli mycket sjukhus. och så har det ju varit. 


På lördag blir det 3-kamp med familjen nilsson :-) det ser vi fram emot! 
syster-yster kommer och är barnvakt åt alfred så vi får lite mer egentid för en kväll.
och så ska far och son bli snygga till kvällen då moster tar med sig saxarna oxå :-)
vilken snäll syster jag har!
På söndag ska vi käka 3-rätters hos frida och micke. ser jag oxå fram emot!
ska bli riktigt mumsigt! och alltid trevligt att umgås med frida och micke! :-)
imorrn åker hon till ullared och hon fick med sig en beställning från mig.
skulle oxå vilja åka dit igen med plånboken säger blankt NEJ!
blir inga impulsköp om man bara skickar med en lista ;-).
krille säger att jag får ullaredspsykosen när jag åker dit..
men vem får inte det! himmelriket! 

åh vad trött man blir på folk!
vissa har visst drabbats av storhetsvansinne..
nej jag avrundar nog här..
auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0