Då var jag igång igen!

Behovet av att prata av mig och skrivlusten har kommit tillbaka.
jag var ju en rätt så flitig bloggare ett tag men med allt som hänt efter alfred kommit till världen har tiden inte riktigt räckt till.
nu tror jag att vi landat lite mer i tillvaron så nu ska jag försöka dela med mig lite mer av mitt liv och mina tankar igen. och våran tuffa och något unika resa med lille alfred är ju inte slut på långa vågar!
bloggen kommer nog innehålla mycket sjukhussnack med det är ju vad vårat liv består av just nu.. och för alltid. men forhoppningsvis i lite mindre portioner än vad det är just nu.


hoppas alla gamla bloggläsare hittar tillbaka! :-) 

kram på er!
auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: marro

Skönt att höra att du kommit igång me skrivandet igen gumman! Här har du en flitig läsare, det vet du. Always belive in you! <3

2010-10-19 @ 22:34:02
Postat av: Johanna

tack! <3

2010-10-19 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0