Jul och nostalgi!

dagen har bara sprungit iväg!
var på sjukan 8 i morse för provtagning och snack med läkarn ang alfreds EP-mediciner.
öka upp ena medicinen och trappa ut den andra.
känns bra.
kanske kan han blir lite mer harmonisk nu.
har har varit så jäkla styrig sista tiden.
inte kunnat komma till ro på kvällarna och sovit dåligt.
men om det är magen och epilepsin.. bra fråga.
men det lär ju visa sig så småningom! :-)

fick hem ytterliggare ett hjälpmedel till alfred idag.
en stol och golvhöjd som man kan justera lutningen lite mer på.
får se vad han tycker om den.
idag fick han prova sin tippbräda igen när vi träffade sjukgumnasten :-)
han verkade trivas rätt bra faktiskt..
så bra att han passade på att bajsa lite oxå :-P
men så länge magen fungerar är jag bara glad!
han får bajsa vart han vill! haha 

hade oriflame-party i söndags :-)
det var riktigt trevligt! 
gud va med bra produkter dem har! 
önskar jag kunde köpa mer..
men det blev en del iaf :-)
kommer på fredag eller nästa vecka! jiihoo! 

snart kommer mysan och flyttar in en natt.
alltid trevligt med sällskap :-)
är på donar humör men jag känner att jag nog inte borde ta ut mig för mycket.
julkänslan börjar infinna sig så jag är bra sugen på att rota fram adventsjulstakarna och börja pynta..
men jag får nog ha lite is i magen.. eller?
har ni börjar pynta än? 
i vilket fall så längtar jag nåt enormt efter att det ska bli jul!
det här året vill jag fira en riktig jul hemma!
eller ja, iaf inte på sjukhus :-) 
tänk om pappii kunde bjussa på julbord i år :-)


en annan nostalgi dök upp i skallen..
kolla in bebis-august! precis nykläckt!

kan knappt tro att han varit så liten! mammas stora pojke! 



Är han inte superfin? :-)


mycket fokus på August blev det nu.
men det är ju så mycket fokus på Alfred annars så det här var nog bara nyttigt :-)
behövde påminna mig själv om hur fin upplevelsen var när august föddes trots att han oxå hamnade på neo.
alfreds start i livet var ju något svårare. 

Nykläckt alfred med näsan på sne.. sötnos!


Nej nu tror jag att jag avrundar.
har rensat klart hjärnan för idag!
Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Silka sötisar ni har! Nyfödda bebisar måste vara något av det finaste som finns! ♥



Jag har inte heller börjat pynta här hemma ännu även om julkänslan faktiskt börjat infinna sig så smått här också. Kanske imorgon? :) Jag har iaf en helledig dag då så det kanske blir lite tid över för det. Vi får se...



Såg att det iaf var rätt många som hade fått upp sina stakar och stjärnor i fönstrena nu ikväll när jag gick hem från stan. Supermysigt ju!

Kram

2010-11-23 @ 19:12:44
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sara

I helgen blir det adventspynt! Tänk va bra att "Få kicken" sista november då har man ju hela december på sig att ordna och dona inför jul. Klappar och pynt! Kakor och godis! Jippie!

2010-11-23 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0