supernöjd!

tänkte börja en uppdatering men jag verkar vara helt slut på ord för tillfället.
heta diskussioner på en familjesajt tömmer hjärnan på allt innehåll ;-)
kanske för krävande för en stackars blondin som jag med koncentrationssvårigheterna av depressionen.


fin-besök kl 08.00 av pernilla från LAH.
alfred skötte sig ypperligt när proverna togs så denna gången ska nog kortisolproverna bli rättvisa.


igår kom äntligen mitt fina halsband jag beställt av en vän uppe i kiruna.
hon har en dotter med liknande diagnos som alfred och därför känns det extra speciellt att ha ett halsband hon har gjort. och det blev verkligen superfint! 


Visst blev det fint? barnens namn står på tagsen :-)
skaparens hemsida är under konstruktion men jag kommer länka till henne senare.
om nån mer är intresserad, hojta! :-)


Imorrn vankas läkarbesök för min del och lille Alfred ska på röntgen.
Min kurator ska va med på mitt läkarbesök och vi ska diskutera medicin och ev andra hälsoundersökningar.
man borde ju kanske utreda att det inte finns nåt fysiskt fel på mig innan dem börjar proppa i mig massa antidepressiva. iofs är väl chansen minimal men det borde ju åtminstone utredas eftersom jag inte blir frisk.
Alfreds röntgen är inför hans operation och det är väl nån slags rutin dem har :-)
hoppas han tänker ligga still!
men det lär ju inte bli mitt problem i vilket fall eftersom det är krille som ska åka med honom. haha ;-)


fick ett annat roligt brev hem i brevlådan idag.
försäkringskassan har tydligen betalat ut för mycket föräldrapenning och av nån konstigt anledning blir det MITT fel. 2000:- ska betalas tillbaka senast 16 december. hyggligt! hoppas bara vi fått vårdbidrag tills dess så vi har råd att betala. det är inte första gången FK tabbar sig och en annan ska behöva lida för det.. schysst.. verkligen jätteschysst!


nej jag får väl avrunda dagens uppdatering nu..
krille hänger över axeln och vill montera in mina gamla högtalare till datorn innan han ska hämta august.
sooo that's it for today folks!
Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0