meningslöst pladder.

har en hyffsat harmonisk stund.
men för en stund sen satt jag och kippade efter andan i soffan.
panikångest eller astma?
det är frågan..
troligtvis panikångest eftersom det stack i händerna.
men varför?
har inte kännt av panikångest sen jag vet inte när..
men skitsamma..
man får andas sig själv till rätta så känns de bättre.


alfred sitter och tjoar i babysittern.
han har blivit så gnällig sista tiden och haft lite kramper.
troligtvis börjar epilepsin komma tillbaka :-(
ska prata med läkaren imorrn om medicinen och se om vi behöver öka upp dosen eller byta.
men känns så träligt.
nu när han äntligen varit krampfri så länge och mådde så bra!
han har ju utvecklats massor på bara några månader!
hoppas det inte blir besvärligt inför operationen.

som ni kanske ser har jag försökt snygga till bloggen lite.
Mysan a.k.a data-akuten ryckte ut i eftermiddags och hjälpte mig.
men det tog en bra stund innan vi fick ordning på det!
den är inte helt klar och jag funderar på att ge mig på och försöka styra lite..
men risken är att jag sabbar allting som vi till slut fick till.
jaja, återstår att se! 

i natt hade jag en sån där konstigt dröm igen.
drömde att jag fått lungcancer och var jättedålig.
kände mig kraftlös i hela kroppen och var jättenere.
men jag hade en man (inte krille) som tog hand om mig och var supergullig :-)
synd att det inte var persbrandt ;-) 

var iväg en sväng med frida till babyland, rusta och bolagret.
det är livfarligt att åka iväg så där när man inte har råd att handla nånting!
hittade en jättefin tekanna på fyndhörnan inne på bolagret..
den var nedsatt till halva priset och det bara kliade i fingrarna!
men näää, så viktigt är det inte..
fast när jag sitter här och skriver om den ångrar jag nästan att jag inte köpte den.

En sån här kanna (utan muggar) fast i silver för 149:-. VILL HA!


men men..
prioriteringar! blöjor och mat eller takanna.. hmmmm..


mötet med genetikern igår gick jättebra :-)
dem ska ta 2 olika sorters genprover på alfred.
det ena är ett standardprov där dem kollar om det finns nån genetisk orsak till hans missbildning
och det andra är för gustafssons syndrom.
visserligen trodde dem inte att det kunde höra ihop med det men det kunde inte utesluta det helt heller.
men de ska bli intressant att se!
hela släkten väntar med spänning! ;-)
men först i januari kan vi få dem första provsvaren, om vi har tur.
kan ta längre tid ändå.


ni som har facebook har säkert inte missat godingen jag sprang på ute i förrådet igår..
ja jisses vilken baddare!
tur att han inte var i sovrummet för då hade jag inte fått nån sömn!
måste va nåt slags exotiskt klimat här i klocket för sånna bamsingar har jag aldrig sett nån annanstans!
det är den andra vi träffar på här..
kanske är våra grannar som fått med sig från sitt hemland ;-)
jävla grannar! ;-)
eller var det helt enkelt en vånga-spindel??
han blev ju mosad innan jag hann se stämpeln på undersidan :-P 

Imorr blir det en heldag på sjukan igen.
provtagning, matträning och möte med logopeden står på schemat.
tur att vi är två då iaf :-) 

nehepp!
ännu ett inlägg med massa meningslöst pladder..
att nån ens vill läsa det här :-P haha


kram till er som trots allt gör det!
Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Sara

klart vi vill läsa!

2010-11-12 @ 10:21:38
Postat av: Lotta

Men visst läser jag i alla fall ditt pladder...ha ha.

Det finns ju lite läsbart ska du veta och det är intressant och få lite uppdaterat hur hälsan är hos familjen Cederborg/Eriksson....Kram från Svärmor

2010-11-12 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0