Jääääsp..

har haft en molande huvudvärk hela dagen..
tack och lov inte värre än att jag stått ut.
veckans stärkande samtal hos kuratorn är avklarat oxå.
MIN, bara MIN timme :-)
det borde alla ha!
det gör gott för själen! 

undra när jag ska orka ta tag i tvätten igen? 
blääää va tråkigt det är! 
sån jäkla procedur!
men va skönt det är när man har alla rena kläder :-)
det är som att gå och shoppa gratis för hälften har man glömt bort att man har..
ja så sällan tvättar vi :-P
jag orkar inte helt enkelt!
men vi klarar oss..
det finns viktigare saker att fokusera på just nu.
imorrn kommer den dagen jag längtat efter i 2 veckor nu!
ska träffa genetikern (ja, visst är jag tjatig..) och det ska bli så intressant!
för tänk.. tänk om det har nåt samband med gustafssons syndrom..
då är det ju massa ny forskning som måste göras.
visst kan de va slumpen oxå..
men när det här finns så nära till hands kan jag inte riktigt tro att det bara är slumpen.
men det återstår att se!
hoppas dem är snabba med prover och så.
jag vill inte vänta.. jag vill veta NU!

ni som har facebook hoppas jag inte har missat videorna jag la ut på pojkarna!
alfreds skratt är verkligen underbart!
blir varm i hela kroppen när han skrattar så härligt!
va underbara dem är min pojkar :-)
vad skulle jag göra utan dem!? 




Älskade ungar!



nej jag var visst för trött för att blogga idag.
blev totalstopp i hjärnan nu!
tror jag tar mig ett par skinkmackor och varvar ner..
sömn!
jag behöver sömn!
konstigt att jag aldrig ska få känna mig utvilad..
inte ens nu när alfred sover hela nätter.
jaja..
bättre tider kommer väl..
auf wiedersehen!
tjipp tjopp!

Kommentarer
Postat av: Amanda

OM jag vet hur det är att känna denna eviga trötthet! Även om jag faktiskt fått sova en hel natt någon gång så blir jag fortfarande aldrig helt utsövd, ligger ständigt back i sömn.

Ludde är ett barn som aldrig sovit särskilt mycket och nu när vi ska bli tvåbarnsföräldrar tror jag inte vi kan räkna med mer sömn direkt. :) Men man får bita ihop och härda ut...som med allting annat. :P



Nu har jag lagt in länk, strax kommer nattvaket och då ska jag SOVA! ^^

Godnatt!

2010-11-08 @ 22:31:45
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sara

Spännande!

2010-11-09 @ 08:16:28
Postat av: Johanna

ja va frustrerande det är att ständigt va trött!

och nej ni lär inte få sova mer när nästa kommer heller haha :-) men sova får man väl göra när man är död! :-P kikar in på din blogg senare!

2010-11-09 @ 09:30:16
Postat av: Karina

Ja du Johanna du är inte själv om att vill veta , vi är en hel släkt som vill veta om det har med Gustafsson Syndrom att göra, mycket spännande, Kram

2010-11-09 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0