Flitig!

Idag har jag varit riktigt flitig! 
riktigt stolt över mig själv :-)
plockat iordning, duschat, gjort mig iordning, promenerat med alfred till affären och handlat, haft becka på besök och lagat mat :-) 
SÅ HÄR ska det vara! det här är den vanliga Johanna! 
men jag måste se upp.. får inte ta ut mig för mycket! 
måste fortfarande hålla mig tillbaka lite så jag inte blir för trött och får ångest. 
men jag gläder mig åt det jag åstadkommit idag! :-) 

Har inte hunnit blogga nånting de senaste dagarna.
har haft lillebror på besök så datorn har ockuperats av sims-spelande. 
även jag har fått spela lite, äntligen! :-)


Så här gosigt kan de va när morbror Samuel kommer och hälsar på! :-)


Imorrn blir det en sväng till sjukan på morgonen.
ska träffa en logoped från hab som ska kolla hur alfred beter sig när han äter.
och eftersom vi börjat så smått med stödtecken hoppas jag vi kan få mer information om det oxå :-) 

Hoppas jag får en lika produktiv dag imorrn med :-) 
det är bra för själen. 
och för hemmet :-P 




Lika flitig som mössen i Askungen ;-)



Nej nu ropar krille, TEJP!
alfred håller på att slita ut sonden..
och august fastnade med huvudet mellan dörren och skrivbordet.
ungen är på trotshumör ikväll..
tjohej!
auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad du är duktig Johanna men ta det lite lugnt och njut av lugnet med. Kram från Svärmor

2010-11-04 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0