Gott nytt år!

Vilken usel bloggare jag är som aldrig uppdaterar! :-P 
men nu så.. 
varför har man en blogg om man aldrig skriver? 

Nyårsafton idag :-) 
och vi tog en rejäl sovmorgon hela familjen! 
underbart! 
gick upp vid 10.30 så nu ska vi nog orka vara vakna till 12-slaget i natt allihopa :-)
Nyårsafton kommer firas ute i furingstad hos Mauda och Petri med hela Nilsson-släkten. 
ska bli trevligt! alltid lika härligt att umgås med dem! 
August blir nyårsfin med skjorta och slips som jag inhandlade igår.
Alfred ska ha festoutfiten som Andreas köpte åt honom i 1-årspresent :-)
jag kommer ha supersnygga gossar med mig ikväll! 

för att sammanfatta tiden mellan blogginläggen så har vi haft en jättebra jul! 
barnen har fått massa paket och august's berg med leksaker blev helt plötsligt dubbelt så stort! 
ska försöka rensa bort det han inte leker med längre. 

Alfred fick sin pandastol häromdagen och den är helt fantastisk! 
han sitter verkligen som en kung i den och första gången han provsatt och fick sitta med vid köksbordet sken han upp som en sol! var så underbart att se hans glädje! 
det var så tydligt att han tyckte det var kul att kunna sitta med oss.



Sen har vi fått en ny tid för Alfreds operation. 
11 januari är det planerat så vi kommer åka upp 10e på dan. 
men den här gången har dem lovat att höra av sig innan och kolla upp om det finns plats på BIVA först så det slipper bli som förra gången. så vi håller tummar och tår för att det ska bli av den här gången! 

Sist jag bloggade hade jag börjat må lite bättre men sen blev det sämre igen. 
jag fattar ingenting. 
har ökat upp dosen men just nu gör den inte mycket nytta iaf. 
kan man inte bara få vara frisk och må bra?! 
är det verkligen för mycket begärt?!
tycker jag har haft det här eländet alldeles för länge nu.. 
jaja..

Idag ska vi iaf ha en supertrevlig nyårsafton!
önskar er läsare detsamma och ett riktigt gott nytt år!





Auf wiedersehen
2011 :-) 




Kommentarer
Postat av: Sara

Gott nytt år till er alla! Kram

2010-12-31 @ 13:18:31
Postat av: Malin

Gott nytt år gumman!

2011-01-03 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0