bläää

joo men nu går det väl inte att ignorera längre..
har kännt mig sämre enda sen i torsdags. 
ville inte måla faan på väggen direkt så jag har avvaktat ett tag.
tänkte kanske att det berodde på besvikelsen över operationen.
men det blir fasen inte bättre.
ringde vårdcentralen för en stund sen och sköterskan skulle försöka prata med min läkare idag.
hoppas jag kan bli sjukskriven ett par veckor.
det går verkligen inte!
det är så förbaskat tungt på dagarna och allting känns gigantiskt stort och svårt. 
minsta grej blir ett jätteprojekt! 
är så ledsen och besviken..
jag som äntligen var på god väg att bli bra.
hoppas det inte blir långvarigt..
jag vill ha en god jul.. 





Pratade nyss med min kurator på vårdcentralen och jag kommer troligtvis få sjukskrivning i ett par veckor för att hämta andan igen.
känns skönt! hon förstod precis! 
hoppas inte försäkringskassan börjar jäklas med mig bara..
dem måste ju se att jag verkligen försöker! 
att jag inte heller vill va sjukskriven! 
håll tummarna nu för att det här går smidigt..
det sista jag vill är att bråka.. 

august är trött och grinig och alfred gnäller i babysittern! 
Lovely! 
jag orkar inte! 

det var dagens tråkiga läsning..
Auf wiedersehen..



Kommentarer
Postat av: Malin Schtålner

Jag hejar på dig Johanna! Om du kan, vill och orkar kan vi ta en fika nån dag. Du får vara sur, ledsen, arg eller preciiis hur du vill. Kram på dig! <3

2010-12-14 @ 17:08:10
Postat av: Johanna Cederborg

tack kära du! en fika låter underbart! måste försöka få till det snart! tack för att du finns.. kram! <3

2010-12-14 @ 17:14:08
URL: http://circuscederborg.blogg.se/
Postat av: maria

älskade vän... <3

Tillåt dej att må just som du gör nu! Du tar dej över den här fallgropen också gumman, hur djup den än känns,o snart står du på marken igen. O när du faller åter igen, när så blir, så tar du dig alltid upp sen igen. Det vet jag i hjärtat. ;) Styrkekramar o massa kärlek!

2010-12-14 @ 18:22:59
Postat av: MammaMorran

Heja dej! Hoppas läkaren förstår din situation och gör det som är bäst för dej!

Stå på dej och kämpa, tyvärr är det på det sättet man får ngt gjort... Nu ska jag läsa här inne, verkar vara en intressant blogg!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-12-14 @ 20:37:21
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Johanna Cederborg

tack snälla ni!

och va roligt med en ny läsare :-)

ska kolla in din blogg med.



kram på er <3

2010-12-14 @ 20:43:46
URL: http://circuscederborg.blogg.se/
Postat av: Maria

Som en vän till mig sa.. "Jag tillåter mig själv att falla ner i diket ibland, jag vet att gångerna jag är därnere blir kortare och kortare."

Kramar om

2010-12-15 @ 05:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0