Glada nyheter!

Blir en liten uppdatering innan det är dags att hänga dagens 3e maskin med tvätt.
Frida och micke kom på spontanbesök i eftermiddags och fick smaka på resterna av min goda smörgåstårta.
dem missade kalaset igår eftersom dem var på julbord med fridas familj. 
Frida och micke hade fina bilder att visa upp! 
ååh jag är så glad för deras skull! 
äntligen är det deras tur att få en liten knodd! 
man kunde verkligen se glädjen lysa i deras ögon när dem kom efter ultraljudet och dem var helt exalterade!
och jag minns känslan! den är helt underbar! man blir som förälskad!
Grattis Frida och grattis micke! det här är ni verkligen värda! 







idag kan jag stoltsera med att jag faktiskt tog tag i tvätten trots att det kändes skittråkigt och jobbigt.
nu ska jag snart slänga i en 4e maskin och hänga den 3e. satans va bra jag är! ;-) 
lite pepparkaksbak har jag även hunnit med mellan maskinerna och august hjälpte till..
eller ja, hjälpte till är nog ett starkt ord. han lekte mest med kaveln och käkade deg. 
men nu har vi iaf lite pepparkakor oxå :-) 
på förmiddagen hann vi oxå med en tur till sjukan och lite provtagning på alfred. 
men allt ska va lugnt inför operationen och vi åker på onsdag morgon. 
hoppas jag hinner med att träffa lite släkt och vänner när jag är där uppe! 
det blir ju inte alltför ofta när man har 20 mils avstånd i mellan sig! 

nej nu sparkar jag mig själv i arslet och beger mig mot tvättmaskinen, in trogne tjänare. 

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Bella

Visst är det roligt? Och jag är sambo med världens stoltaste morfar! Två barnbarn på mindre än ett halvår! Önskar dig och din familj lycka till inför operationen! Puss!

2010-12-06 @ 21:45:36
Postat av: Johanna Cederborg

jättekul! han måste va stoltast! :-) tack skaru ha! puss

2010-12-06 @ 22:33:36
URL: http://circuscederborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0